Medier har flere kort på hånden i kamp med Facebook og Google

Slaget er ikke tabt på det digitale annoncemarked, hvis medier spiller kort som "data" og "native" rigtigt, mener tidligere direktør for annoncenetværk DUN og chef i danske Adform, Martin Jensen.

Selvom digitaliseringen vender op og ned på mange ting i mediemarkedet, er det ikke alt, der ændrer sig. For eksempel at mediernes redaktionelle indhold er et "miljø", som annoncører gerne vil købe ind på, når de skal sende deres budskaber af sted.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også