Medier har flere kort på hånden i kamp med Facebook og Google
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article9092433.ece/ALTERNATES/schema-16_9/martinj.jpg)
Selvom digitaliseringen vender op og ned på mange ting i mediemarkedet, er det ikke alt, der ændrer sig. For eksempel at mediernes redaktionelle indhold er et "miljø", som annoncører gerne vil købe ind på, når de skal sende deres budskaber af sted.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Mediehuse er splittede over digitalt samarbejde
For abonnenter
JP/Pol: Derfor lukker vi annoncenetværk
For abonnenter