Lang vej til fælles udvikling af danske medie-startups

En række tyske medier er gået sammen om at investere i en inkubator, der skal udvikle fremtidens digitale produkter. Samme model har lange udsigter herhjemme, lyder det fra branchen.
Konkurrenter som Facebook og Google stiller større krav til den digitale udvikling blandt danske medier. | Foto: PR/Facebook
Konkurrenter som Facebook og Google stiller større krav til den digitale udvikling blandt danske medier. | Foto: PR/Facebook

"Vi er i en tid af eksponentiel medieforandring. Hvis man synes, at det går for hurtigt for én, skal man træde til siden, for forandringer kommer til at gå endnu hurtigere."

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også