Data sætter redaktørrollen på prøve

Sociale medier, små skærme og forbedret datahåndtering vil ændre journalistikken de kommende år, mener digital direktør i Bonnier Publications, Christina Blaagaard.
Foto: PR/Bonnier Publications
Foto: PR/Bonnier Publications
JULIE FOGDE, LOUISE RESEKE

[fakta]Den teknologiske udvikling vil udfordre journalistikkens autoritet de kommende år, hvor mediebrands samtidig skal vinde en styrkeprøve om troværdighed over for de sociale medier. Det vurderer digital direktør og executive vice president i Bonnier Publications, Christina Blaagaard.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også