TNS Gallup laver navneskifte

Analyse- og rådgivningsvirksomheden får nyt navn efter ejeren og markerer et øget samarbejde med ejerens øvrige selskaber.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

TNS Gallup i Danmark skifter navn til Kantar Gallup. Det skriver selskabet på sin hjemmeside.

Gallup har i mange på været en del af Kantar, som er en af verdens førende data-, insights- og rådgivningsvirksomheder. Selskabet er ejet af WPP.

"Navneskiftet er en del af en større international forandringsproces, hvor Kantar-selskaberne øger samarbejdet og samles under samme paraply i de enkelte markeder og på tværs af landegrænser," skriver Gallup.

"Gennem vores internationale netværk kan Kantar Gallup fremover tilbyde flere analysemuligheder og stærkere kompetencer, så vi endnu bedre kan understøtte vækst, se nye muligheder og løse udfordringer for vores kunder."

Foruden Gallups navneskifte skifter selskabet Millward Brown, som også er en del af Kantar, også navn til Kantar Millward Brown.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også