
Youtube-netværket Splays svenske division har gang i væksten og fordoblede omsætningen i 2015. Det skriver det svenske medie Breakit.
Ifølge mediet havde Splay AB i 2015 en omsætning på 46 mio. svenske kr. (36 mio. kr.) mod 25 mio. svenske kr. året forinden. Driftsresultatet lander på 5,5 mio. svenske kr. Det er også en væsentlig forbedring i forhold til 2014, der bød på et minus på lige under 1 mio. svenske kr.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Briefing: Ugen i mediebranchen
Udsigt til et smalt medieforlig, en ny fiktionsstrategi fra DR, friske tal fra Jysk Fynske Medier og Information, et vaklende flertal for kulturmoms, Heartbeats mister sin direktør, og en statslig styrelse beskyldes for ulovlig deling af artikler. Få et overblik over Mediedanmark med ugens briefing.