Google er verdens mest værdifulde brand, mens Facebook indtager femtepladsen. Det viser en årlig undersøgelse fra analyseselskaberne WPP og Millward Brown.
Undersøgelsen er baseret på interviews med over tre millioner mennesker overalt i verden og forsøger at estimere selskabernes brandværdi, altså værdien af selskabers navne og varemærker. Her indtager Google førstepladsen med en brandværdi på 229 mia. dollar (1500 mia. kr.).
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"
Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.