Google går i kødet på tv-reklamer

Fire ud af fem gange giver reklamer på Youtube bedre resultater end traditionelle tv-reklamer påstår en kommende rapport fra Google. Tv-branchen er kritisk.

Reklamer på Youtube er bedre til at drive salg i 80 pct. af tilfældene sammenlignet med reklamer på traditionelt flow-tv. Sådan lyder konklusionen og påstanden i en kommende rapport, som Google står bag. Det skriver The Guardian.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også