MediaWatch

Google går i kødet på tv-reklamer

Fire ud af fem gange giver reklamer på Youtube bedre resultater end traditionelle tv-reklamer påstår en kommende rapport fra Google. Tv-branchen er kritisk.

Reklamer på Youtube er bedre til at drive salg i 80 pct. af tilfældene sammenlignet med reklamer på traditionelt flow-tv. Sådan lyder konklusionen og påstanden i en kommende rapport, som Google står bag. Det skriver The Guardian.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

16 medarbejdere fratræder på Jyllands-Posten

Syv journalistiske medarbejdere forlader avisen, mens yderligere ni medarbejdere er blevet opsagt. Tillidsrepræsentant kalder det en god nyhed, at der er sket færre reelle afskedigelser blandt journalisterne, end der var lagt op til.

Topchef stopper i Microsoft Danmark

Microsoft Danmark har allerede en afløser parat, når Nana Bule stopper som adm. direktør i softwareselskabet ved udgangen af året. Den nye topchef kommer fra Deloitte.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs