MediaWatch

NRK i skudlinjen for intensiv brug af Facebook

Public service-udbyderen får kritik af andre norske medier for at forære sit indhold gratis til Facebook.

270 forskellige Facebook-sider har den norske public service-udbyder NRK, og den intensive brug af det amerikanske sociale medie møder fra flere norske medier, skriver Kampanje.

Hos NRK har man forståelse for bekymringen. Samtidig har man fokus på at være til stede på de platforme, hvor de norske brugere færdes.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs