Dating.dk's tid som lokomotiv i Freeway er slut

Dating.dk er gået fra at være dominerende på dating-markedet til at være en blandt mange, og det kan ses på resultatet, der er faldet med over 75 pct. på to år. Men bunden er nået, siger adm. direktør.

[fakta]Efter at have været den absolutte cash-cow i Freeway i mange år, erkender selskabet, at konkurrencen og tiden har indhentet Dating.dk.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også