
I 2015 blev der brugt 32,9 mia. svenske kr., svarende til 26,3 mia. kr., på annonceplads i de svenske medier. Det skriver Resume på baggrund af en rapport fra svenske Institutet för reklam- och mediestatistik (IRM).
De 32,9 mia. svenske kr. markerer samtidig en ny rekord. Den seneste blev sat i 2008, hvor annonceomsætningen var 32,8 mia. svenske kr.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Briefing: Ugen i mediebranchen
Udsigt til et smalt medieforlig, en ny fiktionsstrategi fra DR, friske tal fra Jysk Fynske Medier og Information, et vaklende flertal for kulturmoms, Heartbeats mister sin direktør, og en statslig styrelse beskyldes for ulovlig deling af artikler. Få et overblik over Mediedanmark med ugens briefing.