Svenske mediers anonnceomsætning slår rekord
I 2015 blev der brugt 32,9 mia. svenske kr., svarende til 26,3 mia. kr., på annonceplads i de svenske medier. Det skriver Resume på baggrund af en rapport fra svenske Institutet för reklam- och mediestatistik (IRM).
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Annoncesalget fortsætter ufortrødent sin digitale vækst
For abonnenter
Digital vækst sikrede annonce-fremgang i 2015
For abonnenter
Radio: Bauer Media venter "væsentligt" løft i 2016
For abonnenter