JP/Politikens Hus tester nyt Google-format

JP/Politikens Hus ser stort potentiale i Googles nye AMP-format, der giver publicister større kontrol over indholdet sammenlignet med Facebooks Instant Articles, mener digital direktør.
MORTEN STEEN

Google udrullede i sidste uge et nyt format, der skal tage kampen op mod Facebooks Instant Articles. AMP – Accelerated Mobile Pages – kaldes formatet, der indlæser mobilhjemmeside langt hurtigere. Det skal forbedre brugeroplevelsen og dermed øge læsernes medieforbrug på mobilen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også