Tre skovlfulde kul skal få damp under JP/Pols digitale avissalg
[fakta]Efter et blandet 2015 har JP/Politikens Hus ikke fået mindre travlt med at indfri koncernens digitale målsætninger. En del af husets treårige strategiplan for 2015-2017 er at fordoble den digitale omsætning - herunder at firedoble det digitale abonnementssalg. I 2015 steg koncernens digitale omsætning 15 pct., mens den samlede omsætning for koncernen faldt 100 mio. kr. til 3,028 mia. kr.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Ekstra Bladet tjener hver tredje krone digitalt
For abonnenter
Bonnier trækker flere millioner ud af Børsen
For abonnenter
Børsen er foran på point før JP/Pol-ægteskab
For abonnenter