Ekstra Bladet tjener hver tredje krone digitalt

Omsætningen steg for første gang i årevis på Ekstra Bladet sidste år, hvor den digitale vækst var mærkbar, siger JP/Politikens Hus adm. direktør.
Foto: Thomas Borberg/Polfoto/Arkiv
Foto: Thomas Borberg/Polfoto/Arkiv

Efter flere års nedgang lettede presset en anelse på Ekstra Bladets omsætning i 2015. Ifølge JP/Politikens Hus adm. direktør oplevede avisen en digital omsætningsvækst, der var stærk nok til at kompensere for tabet på print og holde hånden under omsætningen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu