MediaWatch

Ekstra Bladet tjener hver tredje krone digitalt

Omsætningen steg for første gang i årevis på Ekstra Bladet sidste år, hvor den digitale vækst var mærkbar, siger JP/Politikens Hus adm. direktør.

Foto: Thomas Borberg/Polfoto/Arkiv

Efter flere års nedgang lettede presset en anelse på Ekstra Bladets omsætning i 2015. Ifølge JP/Politikens Hus adm. direktør oplevede avisen en digital omsætningsvækst, der var stærk nok til at kompensere for tabet på print og holde hånden under omsætningen.

”For første gang siden 2006 vokser Ekstra Bladets omsætning. Ikke meget, men lidt. Så 2015 var særligt opløftende for Ekstra Bladet,” siger Stig Kirk Ørskov.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs