MediaWatch

Norske medier vil skabe et fælles digitalt login

En fælles login-løsning på tværs af alle norske medier skal gøre det nemmere at få læserne til at tegne digitale abonnementer.

Foto: Mikkel Khan Tariq/Polfoto/Arkiv

Et enkelt login, der fungerer på tværs af alle medier, skal gøre det nemmere at få brugere til at tegne digitale abonnementer. Derfor arbejder interesseorganisationen for norske medier, Mediebedriftenes Landsforening, for at skabe en fælles løsning. Det skriver Kampanje.

”Udgangspunktet er, at vi ønsker at se på løsninger, som vil gøre det nemmere for brugerne, som har forskellige konti og brugeraftaler med konkurrerende mediehuse,” siger Geir E. Engen, digital udviklingschef i Mediebedriftenes Landsforening.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Den Uafhængige venter øget vækst i 2022 med dyrere abonnement

Radiostationen, der gik i luften i 2020, lagde 20 kr. til abonnementsprisen i marts, hvilket har fået nogle af de betalende lyttere til at falde fra. Medlemstallet ventes dog at vokse og omsætningen stige i indeværende år, vurderer strategichef Kasper Saugmann.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs