MediaWatch

Online annoncering stiger fortsat støt

Mobilen er højdespringer, men udgør fortsat kun en beskeden del af annonceomsætningen online, viser seneste kvartalsopgørelse.

Foto: Jens Dresling/Polfoto/Arkiv

Der er fremgang over en bred kam i online annonceringen herhjemme. Det viser den seneste kvartalsopgørelse fra Danske Medier.

Den samlede omsætning voksede med fem pct. fra første til andet kvartal og ligger på 740 mio. kr. Sammenligner man den seneste opgørelse over online annoncering med samme kvartal i 2014, er der tale om en fremgang på 13 pct.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs