MediaWatch

Skaaning: Belgisk ejer ser digital frontløber i BT

Med nye ejere i ryggen, "der ved, hvad de taler om,” gør BT klar til næste ryk, siger chefredaktør Olav Skaaning Andersen. Målet på sigt er at slå Ekstra Bladet digitalt.

Med pay off'en "Altid nyt" satte BT tidligere på måneden en ny markedsføringskampagne i gang for at promovere avisens digitale nyhedsdækning fra morgen til aften. "BT skal være endnu bedre", skrev chefredaktør Olav Skaaning Andersen samtidig i et blogindlæg på BT.

Med belgiske De Persgroeps overtagelse af Berlingske Media har BT fået fornyet opmærksomhed og er ifølge MediaWatch oplysninger udset til at spille en digital hoved- og nøglerolle som det største digitale brand af de tre tilbageværende medier i koncernen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

DR udpeger direktør for nyoprettet område

Flere måneder efter, DR løftede sløret til det nye store ben i organisationen "Bruger, Marked og Publicering", har man fundet områdets nye direktør. Han får ansvaret for at sikre, DR kan indfri sine public service-forpligtelser i et mediemarked i rivende udvikling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs