Skaaning: Belgisk ejer ser digital frontløber i BT
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6176794.ece/ALTERNATES/schema-16_9/olav_skaaning_andersen.jpg)
Med pay off'en "Altid nyt" satte BT tidligere på måneden en ny markedsføringskampagne i gang for at promovere avisens digitale nyhedsdækning fra morgen til aften. "BT skal være endnu bedre", skrev chefredaktør Olav Skaaning Andersen samtidig i et blogindlæg på BT.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Aktualitetstal: Papiraviser viser god formkurve
For abonnenter