MediaWatch

Skaaning: Belgisk ejer ser digital frontløber i BT

Med nye ejere i ryggen, "der ved, hvad de taler om,” gør BT klar til næste ryk, siger chefredaktør Olav Skaaning Andersen. Målet på sigt er at slå Ekstra Bladet digitalt.

Med pay off'en "Altid nyt" satte BT tidligere på måneden en ny markedsføringskampagne i gang for at promovere avisens digitale nyhedsdækning fra morgen til aften. "BT skal være endnu bedre", skrev chefredaktør Olav Skaaning Andersen samtidig i et blogindlæg på BT.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Jyllands-Posten skærer millioner af printsider væk, nye tal gør status over tv- og streaming-forbruget, og forskere giver tips til kunstig intelligens i medievirksomheder. Vi gennemgår de saftigste historier på MediaWatch i uge 49 lige her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs