
Med pay off'en "Altid nyt" satte BT tidligere på måneden en ny markedsføringskampagne i gang for at promovere avisens digitale nyhedsdækning fra morgen til aften. "BT skal være endnu bedre", skrev chefredaktør Olav Skaaning Andersen samtidig i et blogindlæg på BT.
Med belgiske De Persgroeps overtagelse af Berlingske Media har BT fået fornyet opmærksomhed og er ifølge MediaWatch oplysninger udset til at spille en digital hoved- og nøglerolle som det største digitale brand af de tre tilbageværende medier i koncernen.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Medieklummen: Rapporter peger på flere triste nyheder for journalister
Flere fravælger at læse nyheder, unge mennesker opsøger dem ikke aktivt, og sociale medier har overhalet nyhedsmedier som hovedkilde for de unge til nyhederne. Branchen står med et tiltagende framenteringsproblem, og vi bliver nødt til at tale om det, lyder det fra Uffe Gardel, der har ført pennen i denne uges medieklumme.