Skaaning: Belgisk ejer ser digital frontløber i BT

Med nye ejere i ryggen, "der ved, hvad de taler om,” gør BT klar til næste ryk, siger chefredaktør Olav Skaaning Andersen. Målet på sigt er at slå Ekstra Bladet digitalt.

Med pay off'en "Altid nyt" satte BT tidligere på måneden en ny markedsføringskampagne i gang for at promovere avisens digitale nyhedsdækning fra morgen til aften. "BT skal være endnu bedre", skrev chefredaktør Olav Skaaning Andersen samtidig i et blogindlæg på BT.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også