MediaWatch

Folketingsvalg: Video-kampagner topper delinger

De mest delte politiske kampagner under valgkampen er video-kampagner, viser ny opgørelse fra et mediebureau. Især Liberal Alliance har formået at udnytte de levende billeder.

Foto: Rui Viera/AP/Polfoto

Tre ugers hård valgkamp har nået sin afslutning og senere i aften vil det stå klart, om det er rød eller blå blok, som vinder valget og kan indtage Statsministeriet.

De sociale medier har endnu engang indtaget en afgørende rolle i partiernes valgkamp. Og ifølge en ny opgørelse er vinderne af kampen på de sociale medier de partier, der i løbet af de seneste uger har formået at udtrykke sig i levende billeder.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Den Uafhængige venter øget vækst i 2022 med dyrere abonnement

Radiostationen, der gik i luften i 2020, lagde 20 kr. til abonnementsprisen i marts, hvilket har fået nogle af de betalende lyttere til at falde fra. Medlemstallet ventes dog at vokse og omsætningen stige i indeværende år, vurderer strategichef Kasper Saugmann.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs