MediaWatch

VG-chef: Vi har højst fem år til at blive digitalt bæredygtige

70 pct. af annonceindtægterne kommer i dag fra digitale platforme på norske VG. Men der stadig lang vej til den digitale transformation er hjemme. Og uret tikker, siger topchef Torry Pedersen til MediaWatch.

Foto: Lars Just/Polfoto

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs