MediaWatch

TV 2 planlægger et digitalt liv for alle tv-programmer

TV 2's digitale strategi kræver høj volumen af levende billeder og systematisk udnyttelse af broadcast-programmer, der udvikles og lanceres med en færdig digital køreplan i ryggen, siger Peter Brûchmann.

Foto: Henrik Ohsten/TV 2

TV 2 News lancerer i denne uge fem politiske magasiner, der skal dække alle vinkler på det forestående folketingsvalg, som ifølge politiske analytikere kan komme i april-maj.

Programtitlerne er social media-magasinet '#dkpol', 'Onsdagsduellen', 'Indenfor murene', 'Besser-wisserne' og den velkendte 'Tirsdagsanalysen'.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Overblik: Hovedpunkterne i det nye medieforlig

Der er lørdag landet et nyt medieforlig, som bla. indeholder en mindre procentdel af en ”moderniseret” public service-pulje til lydindhold, et styrket DR, et sænket titelloft og et krav om ordnede arbejdsforhold i medie- og filmbranchen. Opdateret.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs