5.000 flere er kreditkort-klar hos Blockbuster

'Blockbuster' investerede 400.000 kr i tv-showet 'Robert-priserne' for at skabe PR omkring den digitale videobutik og tiltrække flere kundeemner. 
Foto: Screenshot
Foto: Screenshot

Tv-selskaberne fravalgte at sende filmbranchens uddeling af Robert-priser forrige søndag, men i stedet greb TDC' Blockbuster bolden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også