MediaWatch

5.000 flere er kreditkort-klar hos Blockbuster

'Blockbuster' investerede 400.000 kr i tv-showet 'Robert-priserne' for at skabe PR omkring den digitale videobutik og tiltrække flere kundeemner. 

Foto: Screenshot

Tv-selskaberne fravalgte at sende filmbranchens uddeling af Robert-priser forrige søndag, men i stedet greb TDC' Blockbuster bolden.

Den nye digitale filmbutik, der blev søsat i december, producerede selv tv-showet og streamede det gratis til alle interesserede.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs