5.000 flere er kreditkort-klar hos Blockbuster

'Blockbuster' investerede 400.000 kr i tv-showet 'Robert-priserne' for at skabe PR omkring den digitale videobutik og tiltrække flere kundeemner. 
Foto: Screenshot
Foto: Screenshot

Tv-selskaberne fravalgte at sende filmbranchens uddeling af Robert-priser forrige søndag, men i stedet greb TDC' Blockbuster bolden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også