MediaWatch

5.000 flere er kreditkort-klar hos Blockbuster

'Blockbuster' investerede 400.000 kr i tv-showet 'Robert-priserne' for at skabe PR omkring den digitale videobutik og tiltrække flere kundeemner. 

Foto: Screenshot

Tv-selskaberne fravalgte at sende filmbranchens uddeling af Robert-priser forrige søndag, men i stedet greb TDC' Blockbuster bolden.

Den nye digitale filmbutik, der blev søsat i december, producerede selv tv-showet og streamede det gratis til alle interesserede.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Overblik: Hovedpunkterne i det nye medieforlig

Der er lørdag landet et nyt medieforlig, som bla. indeholder en mindre procentdel af en ”moderniseret” public service-pulje til lydindhold, et styrket DR, et sænket titelloft og et krav om ordnede arbejdsforhold i medie- og filmbranchen. Opdateret.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs