MediaWatch

SBS Discovery vil streame al tv efter nytår

SBS Discovery lancerer efter nytår det nye streaming-tv brand, ‘DPlay’ i Danmark, som bliver en komplet streamingtjeneste, der udnytter alt tv-indhold fra koncernen.

Hans van Rijn

SBS Discovery Danmark lancerer efter nytår koncernens nye streaming-tv brand, ‘DPlay’, som afløser NU TV.

Den digitale offensiv er en udløber af Discovery Communications opkøb af SBS Media i 2013 og et akut behov for at komme på højde med konkurrenterne i fremtidens jagt på digitale reklame- og abonnementsindtægter .

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Nyt fra dansk og international streaming, papirmangel og andre udfordringer for traditionelle medier er blandt ugens vigtigste mediehistorier. Få overblikket her.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs