BT's rækkevidde vokser - på Facebook
![Foto: /ritzau/Jens Dresling/Arkiv](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6735965.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Facebook_nyheder_FOTO_DRESLING%2520JENS_POLFOTO__edited-1.jpg)
BT har nu mere end 100.000 tilhængere på Facebook, skriver avisen.
Redaktionen glæder sig over den voksende rækkevidde til digitale brugere, der meget symbolsk er dobbelt så stor som det aktuelle oplag på papirudgaven, på 51.000 (2H 2013).
"Det giver os nemlig en god mulighed for at være i tættere kontakt med jer, så I kan fortælle os og hinanden, hvad I mener om de emner, vi skriver om," skriver redaktionen på bt.dk.
Der er forskel på de historier, der er velbesøgte på BTs digitale medier, og de emner, som bliver store historier på Facebook. Et Facebook-hit i BT-regi skal gerne appellere til folks følelser, og enten forarge eller begejstre.
Især BT's video med Hans Pilgaard, som højlydt irettesatte to piger, der havde forulempet en hjemløs, blev fornylig både delt, kommenteret og 'liket' af mange tusinder.
Relaterede artikler
De høster mest trafik fra Facebook
For abonnenter
Instagram slår Facebook på Roskilde Festival
For abonnenter
Netmedier vil gøre op med klikmani
For abonnenter