Instagram slår Facebook på Roskilde Festival

Roskilde Festival rykker mediefokus fra Facebook til Instagram og Twitter: "Publikum bruger ikke vores hjemmeside og Facebook, når de først er her," siger redaktionsleder.
Foto: Roskilde Festival
Foto: Roskilde Festival

[fakta] 51 uger om året er Facebook hoveddøren til at nå brugerne. Men når først Orange Scene bygget, og Roskilde Festival går live, bliver andre sociale medier vigtigere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også