MediaWatch

Peytz: Ulogisk at nichemedier ikke får mediestøtte

Det er ulogisk kun at give mediestøtte til brede internetmedier, når trenden er, at nicher er vejen til sunde forretningsmodeller for de fleste medier, lyder kritik fra Christian Peytz.

Trods fire års ørkenvandring mod en modernisering af mediestøtten er politikere og embedsmænd endnu ikke i mål. Det konkluderer Christian Peytz ovenpå onsdagens fordeling af ny mediestøtte.

Christian Peytz er adm. direktør i Peytz & Co og medlem af bestyrelsen for Danske Medier, hvor han desuden er formand for Digitalt Udvalg. Men han udtaler sig her som tidligere formand for FDIM.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Lindhardt og Ringhof opkøbte hos konkurrent, årsregnskaber viser tilbagegang i tv-branchen og jobskifte var der mange af i uge 32. Dét og meget mere kan du læse mere om i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs