Ekstra Bladet og TV 2: Nye webtal lover godt

De nye digitale brugertal fra Danske Medier er et stort skridt i den rigtige retning, selvom de ikke er markedsdækkende endnu, lyder reaktionen fra to digitale førerhunde.

Efter lang tids forarbejde løfter Danske Medier Research nu sløret for de nye målinger af webtrafik, der giver data på, hvor mange læsere der bruger desktop, tablet og mobil på det enkelte site.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også