TV 2-regioner trækker mest på fællesstof online

Der er stor forskel på, hvor meget de regionale public service-medier læner sig op ad citat- og bureaustof i nyhedsdækningen på nettet. TV 2-regioner er storforbrugere, mens DR's provinssites har et minimum ifølge citatundersøgelse.

Mens de landsdækkende netmedier trækker stort set lige meget på citat- og bureaustof i nyhedsdækningen, ser billedet helt anderledes broget ud i provinsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også