People's Press bevæger sig ind på single-markedet

People's Press har udgivet sin første single og er åbent for flere. Forlaget er dermed den fjerde spiller på et marked, der har store journalistiske ambitioner - men forsigtige kommercielle forventninger. 

Forlaget People's Press bevæger sig nu ind på det marked, som Zetland har opdyrket, som dagbladet Berlingske har begivet sig ud i, og som JP/Politikens Forlag også har planer om at prøve kræfter med.

People's Press er i forvejen den praktiske og tekniske partner på Zetlands og Berlingskes single-udgivelser, og denne uge har huset udgivet sin første single i eget navn: 'Klassekammerater', en 40-siders sag forfattet af journalist og forfatter Jesper Gaarskjær.

Det er dog ikke nødvendigvis startskuddet til en fast singleproduktion hos People's Press, siger kommerciel direktør Morten Remmer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også