Børsen skyder nyt mediesite i gang

Nyt selvstændigt site skal styrke den daglige dækning af medie- og markedsføringsstoffet online.

Som et led i opgraderingen af medie- og markedsføringsstoffet, har Børsen nu sat strøm til sit nye mediesite, Mediemarked.borsen.dk.

Som MediaWatch tidligere har skrevet, vil sitet byde på daglige nyheder samt nyhedsbrev om marketing og medier. Det sker i samarbejde med fagmediet Markedsføring. 

”Vi forsyner branchens beslutningstagere med forretningsrelevante nyheder og analyse, der giver dem et forspring i forhold til konkurrenterne og klæder dem på til at træffe deres beslutninger på markedsføringsområdet ,” siger digital redaktionschef Uffe Hansen til Borsen.dk. 

Sitet fungerer som den digitale forlængelse af Børsens andensektion Mediemarked, der fortsat udkommer som en del af avisen om onsdagen.

Børsens redaktionschef stopper

Mediestof viger for markedsføring på Børsen

Borsen.dk skal samarbejde med Markedsføring om mediestof 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også