Knudsen: Flere skal klikke mere

I dag vil størstedelen af brugerne ikke ramme den nye betalingsmur på på B.dk og Business.dk, men det skal mere indhold og wauw-faktor lave om på, siger chefredaktør Lisbeth Knudsen, Berlingske.

AOK.dk fortsætter som selvstændigt site, hvor brugerne kan klikke løs uden at betale. Alt andet i indhold i Berlingskes digitale regi kommer fremover til at koste efter det 10. klik, efter huset i Pilestræde som den sidste store morgenavis i dag har indført betaling på B.dk og Business.dk.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også