MediaWatch

Webbrug: Bilbasen.dk beholder førertrøjen

Feltet af sites for de bilinteresserede læsere bliver større og mere mangfoldigt. Bilbasen.dk er stadig klart størst, men Bilzonen.dk barsler med nye partnerskaber.

Der måles stigende interesse for at læse om biler og handle med køretøjerne, og der er stadig flere sites, der byder sig til med redaktionelt indhold og rubrikannoncer.

Det førende bilsite er fortsat markedets ældste, Bilbasen.dk, med 372.000 brugere i juni (377.000 i 2012), viser nyeste brugerliste fra brancheforeningen Danske Medier.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

B.T. henter ny journalistisk chef fra Frihedsbrevet

Videochef på Frihedsbrevet og tidligere video- og podcastredaktør på Ekstra Bladet rykker videre til B.T., hvor hun skal udvikle og drive det snart 100 pct. digitale medies journalistik mod nye formater.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs