Mediebranchen genovervejer sine apps

Fem år med 'apps'. Den kommercielle udnyttelse af apps har ignoreret forbrugernes situation, mens den redaktionelle med fordel kan indskrænke til mediebrugernes kernebehov, konkluderer mediabureau og Tv2.dk.

Det er kun fem år, siden begrebet 'apps' opstod med lanceringen af Apples 'App Store' i juli 2008. Et nyt buzzword var født, som blev hurtigt ledsaget af høje kommercielle og redaktionelle forventninger i mediebranchen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også