Jobindex Media har appetit på flere nichemedier

Computerworld bliver formentligt ikke det eneste nichemedie, som Jobindex Media A/S kommer til at drive, siger direktør i Jobindex nye medieselskab, Søren Queitsch.

Jobindex ambitioner på mediemarkedet stopper ikke ved onsdagens opkøb af IDG Danmark. I forbindelse med opkøbet skifter mediehuset bag Computerworld navn far IDG Danmark til Jobindex Media A/S - og der er plads til flere nichemedier under den hat, siger medieselskabets adm. direktør.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også