TV2.dk: Brugerne skal blive længere og klikke mere

Mere nyhedspuls og underholdningsstof skal løfte Tv2.dk, der relanceres i dag, til et mere selvstændigt nyhedsmedie. Samtidig sadler koncernen om i forhold til apps.

TV 2 indfører fra i dag en skærpet online-strategi for hele Tv2.dk. Sitet relanceres i ny indpakning som et selvstændigt medie i TV 2-koncernen og med en stærkere gennemgående journalistisk prioritering - og skal altså ryste sig fri af at være en forlængelse af nyhedsredaktion, sporten eller program- og presseafdelingerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også