Danske annoncører forventer fornyet løft af budgetter

Ny analyse viser, at danske annoncører forventer, at marketingbudgetterne stiger det kommende år.
Der er fornyet optimisme blandt marketingansvarlige omkring budgetter for 2024. | Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix
Der er fornyet optimisme blandt marketingansvarlige omkring budgetter for 2024. | Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix

Danske annoncører forventer over en bred kam, at marketingbudgetterne herhjemme vil vokse med samlet set 2,5 pct. i 2024. Det fremgår af rapporten Myimage Bureau 2024, som analysehuset Myresesarch har foretaget, skriver Markedsføring.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også