De fleste marketingfolk ser brand safety som meget vigtigt

Størstedelen af markedsføringsansvarlige svarer i en ny undersøgelse, at brand safety på de platforme og medier der bringer annoncer, er meget vigtigt.
Hele 68 pct. af de adspurgte marketingsansvarlige, i en ny undersøgelse fra Danske Medier, angiver brand safety som meget vigtigt. | Foto: Christoph Dernbach/AP/Ritzau Scanpix
Hele 68 pct. af de adspurgte marketingsansvarlige, i en ny undersøgelse fra Danske Medier, angiver brand safety som meget vigtigt. | Foto: Christoph Dernbach/AP/Ritzau Scanpix

Det er en meget vigtig faktor for størstedelen af markedsføringsansvarlige hos annoncører, at deres reklamer fremtræder på platforme, hvor deres virksomheds omdømme er sikkert og der er styr på indholdet omkring annoncerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også