Brugen af medier og platforme i forhold til annoncering afdækkes i ny analyse

En ny undersøgelse, der afdækker både marketsansvarliges og befolkningens syn på transparens, tillid og kontrol i forhold til medier og platforme, præsenteres 19. januar.
Snart fremlægger Dansk Annoncørforening og Danske Medier en undersøgelse af, hvordan danskerne samt en række marketsansvarlige ser på annoncering og annoncer. | Foto: Lærke Posselt/Ritzau Scanpix
Snart fremlægger Dansk Annoncørforening og Danske Medier en undersøgelse af, hvordan danskerne samt en række marketsansvarlige ser på annoncering og annoncer. | Foto: Lærke Posselt/Ritzau Scanpix

Dansk Annoncørforening og Danske Medier præsenterer 19. januar en analyse, der skal klarlægge hvordan danskerne samt en række marketingchefer oplever annoncering hos medier og på digitale platforme. Det skriver Danske Medier i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu