"Den største mediegruppe i Danmark, som ingen har hørt om"

Danske Better Collective omsatte for over to mia. kr. sidste år, har investeret flere milliarder i medievirksomheder over de sidste fem år og vil være verdens førende sportsmediegruppe.
Jesper Søgaard, adm. direktør og medstifter af Better Collective. | Foto: Pr/ Better Collective
Jesper Søgaard, adm. direktør og medstifter af Better Collective. | Foto: Pr/ Better Collective

Det er en af landets hurtigst voksende medievirksomheder, men Better Collective har et så lille dansk aftryk, at mange i andedammen givetvis første gang stiftede bekendtskab med Better Collective, da tidligere Ekstra Bladet-chefredaktør Pernille Hollbøll kortvarigt var ansat i virksomheden, inden hun skiftede til B.T. og rollen som ansv. chefredaktør.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også