Better Collective folder e-sportsmedie ind i koncern

Opløsningen af medieselskabet to år efter opkøb er en ”udramatisk” formalitet for bl.a. at undgå at skulle lave separate regnskaber, siger direktør for koncernkommunikation.
E-sportsturneringer er vokset gevaldigt i popularitet, prestige og sponsorkroner i 2010'erne og 2020'erne. | Foto: Jacob Ehrbahn
E-sportsturneringer er vokset gevaldigt i popularitet, prestige og sponsorkroner i 2010'erne og 2020'erne. | Foto: Jacob Ehrbahn

Det er et spørgsmål om praktik, der gør, at selskabet HLTV.org Aps nu er opløst og smeltet ind i ejerselskabet Better Collective. Det skriver Mikkel Munch-Jacobsgaard, direktør for investorrelationer og koncernkommunikation i en sms til MediaWatch, efter opløsningen af medieselskabet i sidste uge blev registreret i det centrale virksomhedsregister, cvr.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også