Podimo satser på tv-studier og AI i konkurrencen med Spotify og Apple

Kunstig intelligens og tv-studier skal være med til at differentiere Podimo fra konkurrenterne i de kommende år, lyder det fra medstifter Morten Strunge.
Foto: Podimo
Foto: Podimo

Podcast- og lydbogstjenesten Podimo, der har rejst 1,1 mia. kr. i kapital, siden selskabet gik i luften i 2019, bruger en stor del af pengene på investeringer i i teknologi og kunstig intelligens, der skal forbedre produktoplevelsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også