MediaWatch

Frihedsbrevet ansætter ejer af slipsebutik som marketing- og publikumchef

Medejer og -stifter af virksomheden An Ivy skal hjælpe Mediehuset Friheden med at vokse igennem sociale medier og sætte skub i medlemsarrangementer.

Nikolaj Dylsing Olsen er nyansat chef på Frihedsbrevet. | Foto: Mediehuset Frihedsbrevet

Nikolaj Dylsing Olsen er fra 1. oktober ansat i en nyoprettet stilling som brand- marketings- og publikumschef hos det digitale medie Frihedsbrevet, som blev stiftet i 2021.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs