Mads Brügger venter på at skyde papegøjen der bliver Frihedsbrevets store gennembrud

Godt et år efter lanceringen kigger det digitale medie Frihedsbrevet i retning af tv, podcast og reklamefilm, der skal øge abonnementsvæksten. MediaWatch har talt med chefredaktør Mads Brügger om tallenes forbandelse, værdien af frokostrestauranter og drømmen om at gøre som franske Mediapart.

Journalisterne sidder med bred gangplads imellem sig langt under de hvide lofter med stuk i Frihedsbrevets lokaler på Vandkunsten i Indre By i København, hvor mediet netop har indtaget anden sal med et podcaststudie beklædt med tykke, orange gardiner på væggene.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også