MediaWatch

Befolkningens irritation over reklamer vokser

Over halvdelen bliver irriterede, når de møder en reklame på streaming. Det stiller annoncørerne i et udfordrende lys, siger analyse- og strategikonsulent.

Foto: Thomas Borberg

Danskerne bliver i højere grad irriterede, når de ser reklamer, skriver Markedsføring på baggrund af Reklameanalysen 2022, som Kantar Gallup har lavet for Mindshare.

36 pct. angiver i 2022, at de ofte eller hver gang bliver irriterede, når de møder en reklame, og når det gælder reklamer på streamingtjenester, angiver over halvdelen - 52 pct. - at det irriterer dem ofte eller hver gang.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs