Kreakom-formand kritiserer forslag om reklameforbud

Forslaget om forbuddet mod spilreklamer fra regeringen er ikke faldet i god jord hos bureauernes brancheorganisation. At forbyde kommercielle budskaber for f.eks. spilindustrien medfører potentielt store udfordringer, lyder det.
Foto: Christian Høyer
Foto: Christian Høyer

Regeringen har i denne uge delt et forslag til en række tiltag, der skal begrænse spilafhængigheden i Danmark - men man bør også tage hensyn til den kommercielle ytringsfrihed, skriver Charlie Stjerneklar, der er formand i brancheorganisationen Kreativitet og Kommunikation, der organiserer kommunikations-, reklame- og mediebureauer, i et debatindlæg hos Markedsføring.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også