Microsoft og Danske Medier indleder samarbejde

Situationen med Rusland og Ukraine har understreget, hvordan faktabaseret oplysning er under pres fra blandt andet krigspropaganda, deep fake videoer og internettrolls, lyder det fra Microsoft og Danske Medier.
Danske Mediers administrerende direktør Mads brandstrup vil have styrket mediebranchens arbejde mod cypertrusler. | Foto: Danske Medier
Danske Mediers administrerende direktør Mads brandstrup vil have styrket mediebranchens arbejde mod cypertrusler. | Foto: Danske Medier

I en digital tidsalder hvor cybertrusler og fake news er blevet til et grundvilkår, skal mediebranchens arbejde styrkes og beskyttes mod misinformation.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også