Den digitale annoncering i Europa steg med 30,5 pct. i 2021

Det danske marked oplever ikke samme vækst som det europæiske marked generelt, viser ny analyse fra IAB Europe.
Foto: Andrew Kelly/REUTERS / X02844
Foto: Andrew Kelly/REUTERS / X02844

Det europæiske marked for digital annoncering oplevede i 2021 en vækst på 30,5 pct. til 92 mia. euro svarende til godt 684 mia. kr., skriver brancheforeningen for digital annoncering, IAB Europe, i deres sjette analyse af det europæiske annoncemarked, AdEx Benchmark.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også