Den digitale annoncering i Europa steg med 30,5 pct. i 2021
![Foto: Andrew Kelly/REUTERS / X02844](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14091295.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7l8e9xlkqrmjhxcc38g.jpg)
Det europæiske marked for digital annoncering oplevede i 2021 en vækst på 30,5 pct. til 92 mia. euro svarende til godt 684 mia. kr., skriver brancheforeningen for digital annoncering, IAB Europe, i deres sjette analyse af det europæiske annoncemarked, AdEx Benchmark.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Brancheorganisation frafalder appel i GDPR-afgørelse
For abonnenter
GDPR-afgørelse kan koste annoncekroner for danske medier
For abonnenter