MediaWatch

NB-Medier har lanceret sit femte nichemedie

Et nyt medie rettet mod aktører på socialområdet har netop set dagens lys under NB-paraplyen, som i forvejen udgiver fire nichemedier om den offentlige sektor med fokus på kommunerne. Ifølge stifter og chefredaktør Arne Ullum er flere nichemedier på vej.

Arne ullum. | Foto: PR/NB Økonomi/Ritzau Scanpix

NB-Medier har netop søsat sit femte digitale nichemedie, NB-Social, inden for den offentlige sektor med særligt fokus på kommunerne.

Mediehusets stifter, ejer og chefredaktør, Arne Ullum, siger om lanceringen af NB-Social, at det sociale, især handicapområdet, fylder mere og mere i kommunerne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Lindhardt og Ringhof opkøbte hos konkurrent, årsregnskaber viser tilbagegang i tv-branchen og jobskifte var der mange af i uge 32. Dét og meget mere kan du læse mere om i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs