Altinget satser stort på Norge: "Timingen er rigtig"

Efter at have skåret nicheforretningen til er fundamentet i Alrow Media-koncernen nu på plads og tiden inde til at realisere næste skridt i selskabets internationaliseringsplan. Det fortæller adm. direktør Christoph Nørgaard, der ikke ser årelangt underskud i svensk Altinget-satsning som forhindring.
Foto: Arthur Joseph Cammelbeeck/Altinget
Foto: Arthur Joseph Cammelbeeck/Altinget

Otte år efter den svenske Altinget-forretning lagde fra land, er det danske medieselskab klar til at sætte endnu et internationaliseringsskib i søen. Det sker i Norge, når adm. direktør i Alrow Media, Christoph Nørgaard, gør alvor af ambitionen om at udbygge det politiske nichemediehus til et nordisk foretagende.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også