MediaWatch

Ritzaus nye afdeling vil fordoble omsætningen fra ikke medie-kunder inden 2026

Ritzaus nylancerede Pro-afdeling skal bl.a. samle nyhedsbureauets pressemeddelelse- og fototjeneste, og samtidig er det ambitionen at lancere nye produkter, som skal understøtte ambitionen om at øge omsætningen betragteligt inden 2026.

Christian Steensson Rasmussen er chef for den nye afdeling i Ritzau. | Foto: Ritzau/PR

På Store Kongensgade i København er Ritzau blevet en afdeling rigere med etableringen af Ritzau Pro, som med afdelingens nye chefs egne ord skal levere digitale værktøjer og services til beslutningstagere, PR-, og marketingafdelinger og alt det, der ligger uden for mediebranchen.

I afdelingen samler Ritzau flere af nyhedsbureauets eksisterende produkter - såsom pressemeddelelsestjenesten Via Ritzau og billedtjenesten APPR Via Scanpix - mens det også er ambitionen at lancere nye produkter. Når kalenderen siger 2026, skal omsætningen være fordoblet, lyder ambitionen fra Christian Steensson Rasmussen, chef for den nye afdeling.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs