Global rundspørge: 40 pct. har øget streamingforbruget det seneste år

19.000 personer har svaret på, hvordan deres medieforbrug har ændret sig det seneste år, og hvordan de forventer at forbruge medier i 2022. Digitale platforme har vundet øget indpas - men det forventede forbrug tyder på udjævning det kommende år.
Foto: Uli Deck/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Uli Deck/AP/Ritzau Scanpix

Det går kun én vej med det globale medieforbrug; i digital retning. Flere streamer tv og video, flere bruger apps og besøger hjemmesider, og flere bruger tid på sociale medier.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også