MediaWatch

Mediebureauernes annonceindkøb steg 15 pct. i 2021 efter coronadyk

Efter fald på 10 pct. i bureauernes medieindkøb i 2020 genrejste markedet sig i 2021 - og mere til, viser nye tal fra Kreativitet & Kommunikation.

Charlie Stjerneklar, direktør i Kreativitet & Kommunikation. | Foto: Kreativitet & Kommunikation

Coronapandemien flyttede i høj grad annoncørernes fod over på bremsen i 2020, men i løbet af 2021 blev der trykket på speederen igen med fornyet kraft.

Det viser tal fra mediebureauernes brancheorganisation Kreativitet & Kommunikation, som udgiver rapporten Mediaindex, der registrerer de kampagneinvesteringer, der går igennem mediebureauerne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media lukker magasinet Dossier

Dossier lukker og slukker efter seks år. Det skyldes ifølge chefredaktør økonomi og udfordringer med bl.a. stigende papirpriser. For mindre end et år siden lukkede Aller også Modemagasinet In efter 35 år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs