Mediebureauernes annonceindkøb steg 15 pct. i 2021 efter coronadyk

Efter fald på 10 pct. i bureauernes medieindkøb i 2020 genrejste markedet sig i 2021 - og mere til, viser nye tal fra Kreativitet & Kommunikation.
Charlie Stjerneklar, direktør i Kreativitet & Kommunikation. | Foto: Kreativitet & Kommunikation
Charlie Stjerneklar, direktør i Kreativitet & Kommunikation. | Foto: Kreativitet & Kommunikation

Coronapandemien flyttede i høj grad annoncørernes fod over på bremsen i 2020, men i løbet af 2021 blev der trykket på speederen igen med fornyet kraft.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også